Više od 100 uzvanika – novinara i influencera – odazvalo se na poziv da se pridruže pokretu i otkriju značenje novog brenda za njegu i stiliziranje kose, njegova uvjerenja i proizvode. Na početku su provedeni kroz četiri zone za doživljaje nastale na samim temeljima brenda Authentic Beauty Concept, koji odražavaju zajedničke vrijednosti pokreta #authenticbeautymovement u njegovu manifestu.
U zoni čistih formula, Pure Formulas, sve je bilo usmjereno na osjetila: dodirivanje tekstura raznih formula, udisanje čistih mirisa koje potpisuju stručnjaci za parfeme, kao i promatranje raznih koraka u izdvajanju esencija ključnih sastojaka s pomoću ultrazvučne ekstrakcije i parne destilacije. Činjenica je da se sve što smo znali o potrošnji i ljepoti mijenja i ponovo definira, što uzrokuje promjenu u ponašanju potrošača. Čiste i pažljivo odabrane veganske formule koje ne sadrže štetne tvari i kojima se koristimo u proizvodima Authentic Beauty Concept stvorene su kao reakcija na našu novu sadašnjost, a osim što su predstavljene, o njima se i raspravljalo na samom eventu. Bila je to prigoda i za otkrivanje materijala koji svojom minimalističkom i vrhunskom kvalitetom definira salonski interijer, nadahnut skandinavskim dizajnom i razvijen da bi klijentima salona pružio još bolje iskustvo.
Klijenti salona žele se odvojiti od stvarnosti putem iskustva svjesnosti, nazvanog Memento - trenutak vrijedan pamćenja. Predstavljeni su i načini savjetovanja s klijentima, dodavanja esencija u masku, kao i postupci njege potrebni za optimalan tretman. Uzvanici su također bili pozvani da iskuse moć odvajanja od svijeta na satu meditacije. Takav bijeg od užurbanog života u gradu bio je sjajan zahvaljujući impresivnim i jednostavnim alatima poput poveza za oči i čepića za uši.
Nakon toga su Hester Wernert-Rijn i Linda Shalabi podijelile svoju viziju i vještine u smišljanju savršeno (ne)savršenih stilova s pomoću proizvoda za stiliziranje Authentic Beauty Concept. Prirodan i individualan izgled, stil prepun teksture za modne revije, izgled za editorijal, kao i svakodnevan salonski stil demonstrirani su na četiri modela kao njihova interpretacija autentične kose. Budući da se treba uvjeriti i vlastitim očima, svi su, naravno, imali priliku isprobati proizvode za stiliziranje uz savjete stručnjaka.
Postaju No-Filter attitude vodili su Said Rubaii i Ismérie. Objasnili su zašto su se pridružili jedinstvenoj probranoj zajednici #authenticbeautymovement. Uz stav da svatko treba „biti svoj”, pokazali su kako se neobrađena estetika bez filtera slaže s njihovom filozofijom, ne samo u salonu, već i privatnom životu. „Ljepota u nama izvire iz naše individualnosti i osobnosti. Iskrenost je privlačna.” Authentic Beauty Concept povezuje istomišljenike iz različitih područja te potiče druge na dijeljenje svojih priča i vrijednosti u nadahnjujućem razgovoru. Snimke tih otvorenih rasprava prikazane su u kabini za vizualna iskustva.
Stoga, nakon što su svi uronili u svijet brenda Authentic Beauty Concept, kucnuo je čas da se svi pridruže pokretu buđenjem svoje kreativnosti, razmjenom ideja, učenjem novih vještina i izradom prekrasnih stvari.