ODRŽIVOST
Način razmišljanja iza našeg authentic beauty pokreta jest "budi svoj". Radi se o tome da budete stvarani i otvoreni, slaveći individualnost i karakter koji nas sve čine jedinstveno lijepima. Želimo da svatko može istaknuti svoju autentičnu ljepotu bez prepreka. Zato je naša misija učiniti naše proizvode pristupačnijima, počevši od našeg novog, inkluzivnijeg dizajna ambalaže.
Inkluzivni dizajn odnosi se na dizajniranje i stvaranje proizvoda koji su upotrebljivi za što veći broj ljudi. Uključuje razmatranje različitih potreba i mogućih značajki ili prilagodbi potrebnih kako bi se većem broju pojedinaca omogućilo uspješno korištenje i uživanje u proizvodima.
S obzirom na to da više od 285 milijuna ljudi diljem svijeta ima oštećenje vida – a očekuje se da će se taj broj utrostručiti do 2050. – želimo pomoći u uklanjanju prepreka i učiniti naše proizvode pristupačnijima tim osobama. Zato na našu ambalažu uvodimo označavanje na Brailleovom pismu i NaviLens kodove za skeniranje, što će članovima naše zajednice s oštećenjem vida olakšati snalaženje u našim proizvodima. Ne čitaju sve slijepe osobe Brailleovo pismo, što kombinaciju taktilnih i digitalnih rješenja čini ključnom za pristupačnost.
Ova rješenja razvili smo u suradnji s BSVH-om i Blistom, dvjema vodećim organizacijama koje podržavaju slijepe i slabovidne osobe. Također smo blisko surađivali s kolegama s oštećenjem vida, uključujući izravne intervjue, kako bismo osigurali da naša početna stranica NaviLensa pruža najbolje moguće korisničko iskustvo.
Brailleovo pismo je način čitanja i pisanja dodirom, a ne vidom. Ovaj taktilni sustav pisanja koristi sustav izdignutih točkica koje predstavljaju slova i brojeve, a obično se čita prstima. Na našu ambalažu dodajemo nazive proizvoda na Brailleovom pismu, što olakšava prepoznavanje i odabir naših proizvoda.
NaviLens je pomoćna tehnologija koja koristi kodove za skeniranje koji preusmjeravaju korisnike na audio i vizualne upute na pametnim telefonima putem aplikacije NaviLens. Dodajemo NaviLens kodove na naša pakiranja, povezujući ih s namjenskim odredišnim stranicama s detaljnijim informacijama o proizvodu.
Oštećenje vida nije nešto što nam je samo poznato, već je nešto oko čega je naša globalna kreativna advokatkinja, Anna Cofone uistinu strastvena. Inspirirana svojim iskustvom odrastanja sa slijepim ocem, Anna je 2019. godine pokrenula inicijativu Hair & Care. Misija Hair & Carea je stvoriti svijet u kojem su slijepe i slabovidne žene zastupljene, slavljene i osnažene u ljepoti, modi i kulturi. Saznajte više
Slušanjem, učenjem i zajedničkim stvaranjem s našom zajednicom osiguravamo da naše inovacije nisu samo uključive, već i istinski utjecajne, osnažujući sve pojedince da iskuse premium njegu kose bez prepreka. Istražite naša nova pakiranja već danas - Brailleovo pismo i NaviLens nalaze se u našoj nedavno poboljšanoj Replenish liniji, dodatno naša reformulirana Glow maska i Hydrate maska.